بیش از 73 میلیون نفر مناظره بایدن- ترامپ را تماشا کردند

به گزارش بازی های فکری، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، موسسه تحقیقات بازاریابی نیسلن روز چهارشنبه با انتشار یک اطلاعیه خبری بیان نمود که بیش از 73 میلیون نفر نخستین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا و جو بایدن رقیب دموکرات او را تماشا کرده اند.

بیش از 73 میلیون نفر مناظره بایدن- ترامپ را تماشا کردند

این در حالی است که در مناظره 26 سپتامبر 2016 بیش از 84 میلیون نفر نخستین مناظره انتخاباتی میان ترامپ و هیلاری کلینتون را تماشا کرده بودند.

در واقع، میزان تماشاکنندگان این مناظره در مقایسه با مناظره هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ در سال 2016، 13 درصد کاهش یافته است.

به رغم انتقادهای فراوان از نحوه مدیریت مناظره توسط کریس والاس مجری این برنامه، ترامپ و بایدن در مورد موضوعات گسترده ای از جمله مقابله با کرونا، خدمات درمانی همگانی، شورشهای ضد نژادپرستی، قوانین مالیاتی، محیط زیست و صحت انتخابات آینده با یکدیگر مناظره کردند.

شایان ذکر است که دو مناظره بعدی ریاست جمهوری آمریکا برای روزهای 15 و 22 اکتبر در ایالات فلوریدا و تنسی برنامه ریزی شده است. مناظره معاونان ریاست جمهوری- مایک پنس و کاملاً هریس- نیز هفتم اکتبر در ایالت یوتا برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 557

به "بیش از 73 میلیون نفر مناظره بایدن- ترامپ را تماشا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 73 میلیون نفر مناظره بایدن- ترامپ را تماشا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید