برنامه کمیته المپیک برای تامین اعتبار تجهیزات موردنیازفدراسیون ها

به گزارش بازی های فکری، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، هفتاد و پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با ریاست سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته، اعضای هیات اجرایی، نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازی های المپیک 2020 و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی برگزار گردید.

برنامه کمیته المپیک برای تامین اعتبار تجهیزات موردنیازفدراسیون ها

در ابتدای این نشست به آنالیز آخرین به شرایط اردوهای مختلف رشته های المپیکی و بازدید از تمرینات و مسائل مربوط به آماده سازی ورزشکاران جهت حضور در رقابت های انتخابی کسب سهمیه و بازی های المپیک توکیو پرداخته شد و در ادامه گزارش کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی در مورد شاخص های توزیع اعتبارت سال 1400 توسط سید عبدی افتخاری ارائه شد.

در این گزارش، کلیات و چارچوب این شاخص گذاری به تصویب رسید و مقرر شد پس از اخذ نظرات پیشنهادی و اصلاحی اعضای هیات اجرایی، پیش نویس نهایی آن در نشست بعدی توسط آقای عبدی افتخاری رئیس کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی ارائه گردد به نحوی که تا سرانجام امسال ارقام نهایی با توجه به میزان بودجه مصوب سال آینده کمیته به تصویب برسد.

همچنین در ادامه نشست امروز در مورد تامین هزینه های کاروان اعزامی به بازی های المپیک توکیو و سایر رویدادهای 2021 مواردی مطرح و مقرر شد تا حداکثر مساعی لازم به منظور جذب منابع اقتصادی مورد احتیاج به وسیله حامیان اقتصادی توسط واحدهای ذیربط به عمل آید تا با مشارکت و نظرسنجی اعضای هیات اجرایی در جلسات آینده گزارش آن ارائه و انتخاب گردد.

قابل توجه آنکه در راستای سیاست حمایت حداکثری از فدراسیون هایی که در برنامه بازی های المپیکی و آسیایی قرار دارند و با توجه به ضرورت تهیه تجهیزات ورزشی مورد احتیاج و ضروری آنها، تصمیم بر آن شد پس از اخذ فهرست احتیاجمندی های مهم فدراسیون های المپیکی و آسیایی، اعتبار ویژه ای برای این موضوع منظور گردد.

در پایان در خواست تعدادی از فدراسیون های المپیکی که در حال آماده سازی تیم های ملی خود هستند مورد آنالیز نهاده شد و مقرر گشت تا حمایت های اقتصادی لازم برای حضور در رقابتهای انتخابی المپیک صورت پذیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 746

به "برنامه کمیته المپیک برای تامین اعتبار تجهیزات موردنیازفدراسیون ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه کمیته المپیک برای تامین اعتبار تجهیزات موردنیازفدراسیون ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید