باشگاه پرسپولیس رسما پیوستن بیرانوند به آنتورپ را تایید کرد

به گزارش بازی های فکری، مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس از توافق سه جانبه باشگاه آنتورپ بلژیک، باشگاه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند اطلاع داد.

باشگاه پرسپولیس رسما پیوستن بیرانوند به آنتورپ را تایید کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حسین قدوسی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: علیرضا بیرانوند، چهارشنبه شب هفته گذشته از باشگاه خنک بلژیک پیشنهاد رسمی دریافت کرد. این باشگاه علاوه بر ارسال پیشنهاد 700 هزاردلاری برای صدور رضایتنامه، بلیت پرواز هم برای بیرانوند و یک ایجنت ایرانی ارسال کرد که زمان پرواز، آدینه 2 بامداد بود. روز پنج شنبه نیز باشگاه آنتووپ بلژیک با بیرانوند وارد مذاکره شد و یکی، دو روز بعد پیشنهاد کتبی این باشگاه بلژیکی هم به باشگاه پرسپولیس رسید. ما از بیرانوند خواستیم تا زمان بازگشت انصاری فرد تصمیمی نگیرد و روز آدینه و در بازگشت آقای انصاری فرد از مالزی جزیبات ماجراها را به مدیریت گزارش کردیم. بیرانوند حقیقتا در آستانه جدایی بود تا اینکه در پی رایزنی های اجرا شده از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، وکیل بیرانوند، بنده و البته تمایل شخص علیرضا به ماندن در پرسپولیس و پذیرفتن پیشهادها از سوی باشگاه آنتورپ در نهایت مقرر شد بیرانوند در جابجایی تابستانی به این تیم بلژیکی بپیوندد اما پرسپولیس نیمی از حق انتقال را حالا دریافت کند.

قدوسی در ادامه گفت: شب قبل از بازی با تراکتور و حوالی ساعت 3 بامداد، توافق باشگاه پرسپولیس با باشگاه آنتوروپ در هتل اوین نهایی شد. ما پیشنهاد ارسالی آنها را آنالیز کردیم و پس از تغییراتی سرانجام به تفاهم رسیدیم و ایمیل خود را برای این باشگاه بلژیکی ارسال کردیم و در نهایت هم باشگاه آنتوروپ و هم بیرانوند امشب موافقت شان را با این تفاهم نامه اعلام داشتند و دقایقی قبل قرارداد بین بیرانوند و باشگاه انتورپ هم به مدت سه فصل امضا شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس توضیح داد: براساس توافقاتی که انصاری فرد با آنتورپی ها داشته، این باشگاه مبلغ 350 هزاردلار در 2 قسط و طی 2 ماه آینده به حسابی که باشگاه پرسپولیس معرفی نموده واریز می نماید و 350 هزاردلار باقی مانده هم در سرانجام فصل به پرسپولیس پرداخت می گردد. در این فاصله بیرانوند طی دو ماه آینده برای تست پزشکی به بلژیک می رود؛ این توافق در حالی انجام شده که احتمال جدایی بیرانوند در نیم فصل بسیار زیاد بود و او با وفاداری مثال زدنی و عبور از پیشنهاد بازی در نیم فصل دوم با مبلغ کلان، بازی در آنتوروپ را به تابستان سال آینده موکول کرد.

وی در سرانجام گفت: طرفداران قدر بیرانوند را می دانند و باشگاه از او تشکر ویژه دارد. علیرضا در گفت و گو با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفته بود که هرکاری نموده نتوانسته بخاطر طرفداران، تیم، باشگاه و همچنین دینی که به یحیی گل محمدی دارد تیم را در این مقطع از فصل ترک کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 126

به "باشگاه پرسپولیس رسما پیوستن بیرانوند به آنتورپ را تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس رسما پیوستن بیرانوند به آنتورپ را تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید