ایوانکا ترامپ: پدرم از استیضاح انرژی گرفته است

به گزارش بازی های فکری، ایوانکا ترامپ اظهار کرد، جلسه قریب الوقوع سنا درباره استیضاح رییس جمهوری آمریکا، پدرش را با انرژی نموده است.

ایوانکا ترامپ: پدرم از استیضاح انرژی گرفته است

به گزارش ایسنا، ایوانکا ترامپ، دختر و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه سی بی اس اظهار کرد: او مانند بیش از 63 میلیون رای دهنده ای که او را برای ریاست جمهوری انتخاب نموده اند، پرانرژی است.

به گزارش پایگاه خبری هیل، ایوانکا ترامپ اضافه کرد: این مساله از جنبه های گوناگونی از جمله این که نخستین استیضاح کاملا جانبدارانه است، تاریخی محسوب می گردد.

مجلس نمایندگان آمریکا چهارشنبه گذشته لایحه استیضاح ترامپ به اتهام سوء استفاده از قدرت و مانع تراشی در جهت تحقیقات کنگره را تصویب کرد. ترامپ چهارمین رییس جمهوری در تاریخ آمریکاست که فرایند استیضاح علیه او شروع شده است.

ایوانکا ترامپ به شبکه سی بی اس گفت: او حتی احساس نمی کند که قرار است استیضاح گردد. به نظرم او این اقدام را بخشی از سیاست جانبدارانه و خام می داند.

پیش بینی می گردد که جلسه سنا در مورد استیضاح ترامپ پس از تعطیلات سال نوی میلادی در ماه ژانویه برگزار گردد. با توجه به اینکه جمهوری خواستار اکثریت سنا را در دست دارند، انتظار می رود ترامپ جان سالم به در ببرد و برکنار نگردد. سخنان اخیر ریاست سنا مبنی بر اینکه به سرعت جلوی استیضاح را می گیرد هم مایه اطمینان خاطر ترامپ شده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 24

به "ایوانکا ترامپ: پدرم از استیضاح انرژی گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایوانکا ترامپ: پدرم از استیضاح انرژی گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید