انتشار فراخوان اولین آزمون استخدامی 1400 تا خاتمه فروردین ماه خبرنگاران

به گزارش بازی های فکری، فراخوان ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری به عنوان اولین آزمون استخدامی سال 1400 در فروردین ماه جاری اعلام می شود.

انتشار فراخوان اولین آزمون استخدامی 1400 تا خاتمه فروردین ماه خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، فراخوان ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری به عنوان اولین آزمون استخدامی سال 1400 در فروردین ماه جاری اعلام می شود.

سازمان اداری و استخدامی کشور با 1980 مجوز استخدام برای مراکز آموزش عالی موافقت کرده و سازمان برنامه و بودجه نیز 1950 مجوز استخدامی را تامین اعتبار کرده است.

طبق نیازسنجی وزارت علوم نیروهای مورد نیاز دانشگاه ها، موسسات پژوهشی و پارک های علم و فناوری نزدیک به سه هزار نفر عنوان شده است که عمدتاً در رشته های فنی، تخصصی و آزمایشگاهی استخدام می شوند و در رشته های عمومی جذب نیرو وجود ندارد.

فروردین ماه جاری نیز آزمون سراسری استخدام پیمانی غیرهیئت علمی برای کل دانشگاه ها و مراکز پژوهشی برگزار می شود و افراد پذیرفته شده در آزمون در ماه های اردیبهشت و خرداد مصاحبه های خود را انجام خواهند داد و در نهایت از اول تیر ماه در مراکز آموزش عالی و پژوهشی مشغول به کار می شوند.

فرایند برگزاری آزمون استخدامی از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود، بر این اساس در فروردین ماه جاری آگهی استخدام منتشر می شود.

با توجه به اینکه یک آگهی استخدام هم در اردیبهشت و خرداد سال آینده برای کلیه دستگاه های سراسر کشور منتشر می شود، بر این اساس برای مراکز آموزش عالی و پژوهشی آزمون جداگانه و اختصاصی برگزار خواهد شد. نیروهای شرکتی نیز می توانند در این آزمون شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 887

به "انتشار فراخوان اولین آزمون استخدامی 1400 تا خاتمه فروردین ماه خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار فراخوان اولین آزمون استخدامی 1400 تا خاتمه فروردین ماه خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید