اعلام ساعات فعالیت صندوق اعتباری هنر در دوران کرونا

به گزارش بازی های فکری، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ساعت کار صندوق اعتباری هنر برای مراجعه اعضا از ساعت 8 الی 13 است.

اعلام ساعات فعالیت صندوق اعتباری هنر در دوران کرونا

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، روابط عمومی صندوق اعتباری هنر خاطرنشان کرد برابر با ابلاغیه های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و بمنظورحفظ سلامت کارکنان و خانواده آنان، صندوق اعتباری هنر از تاریخ 16 فروردین ماه سالجاری تا اطلاع ثانوی به صورت شیفت کاری و تا ساعت 13 دایر است.

اقدامات پیشگیرانه مختلفی از زمان شروع شیوع ویروس کرونا در کشور تا کنون در صندوق اعتباری هنر اجرایی شده است از جمله فراهم نمودن اقلام بهداشتی و ضدعفونی برای جلوگیری از ابتلا همکاران به بیماری، ضدعفونی روزانه اتاق ها و محوطه صندوق، کاهش تردد همکاران و مراجعین و...

از آنجا که شکستن چرخه بیماری احتیاجمند کاهش تردد در سطح شهر و به حداقل رساندن ارتباطات انسانی است لذا از اعضا محترم می خواهیم از مراجعه غیر ضروری به صندوق خودداری نمایند.

فرایند مطلوب خدمات رسانی به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور در این ایام همچون گذشته ادامه دارد و خدمات اینترنتی صندوق بدون احتیاج به مراجعه حضوری ارائه می گردد. از تاریخ 16 فروردین ماه امسال تا زمان اعلام مصوبه بعدی ستاد ملی مدیریت کرونا یک سوم همکاران به صورت چرخشی در محل کار حضور دارند و بقیه همکاران به صورت دورکاری ارائه خدمت می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 260

به "اعلام ساعات فعالیت صندوق اعتباری هنر در دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام ساعات فعالیت صندوق اعتباری هنر در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید