آمریکا به دنبال تعلیق عضویت کره شمالی در مجمع منطقه ای آسه ان است

به گزارش بازی های فکری، واشنگتن در راستای کوشش هایش به منظور انزوای دیپلماتیک پیونگ یانگ و فشار برای انتها بخشیدن به آزمایش موشک ها توسط کره شمالی، به دنبال تعلیق عضویت این کشور در بزرگترین مجمع امنیتی آسیا است.

آمریکا به دنبال تعلیق عضویت کره شمالی در مجمع منطقه ای آسه ان است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط ادامه تحصیل در آمریکا در مقطع کارشناسی ارشد هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، واشنگتن به دنبال رایزنی برای تعلیق عضویت کره شمالی در بزرگترین مجمع امنیتی آسیا است.

به نوشته آسوشیتدپرس، این کار، بخشی از کوشش گسترده تر آمریکا برای انزوای دیپلماتیک کره شمالی و فشار به پیونگ یانگ برای انتها بخشیدن به آزمایش موشک ها و کنار گذاشتن برنامه تسلیحات هسته ای آن است.

سوزان تورنتون، دستیار موقت وزیر خارجه آمریکا در امور آسیای شرقی و پاسیفیک به خبرنگاران در واشنگتن گفت که اقدامات کره شمالی اهداف مجمع منطقه ای آسه آن در زمینه ممانعت از درگیری را نقض نموده است، مجمعی که دربرگیرنده ایالات متحده، کره شمالی و 25 کشور دیگر است.

فیلیپین از روز دوشنبه میزبان نشست مجمع منطقه ای آسه آن خواهد بود. قرار است رکس تیلرسون، وزر خارجه آمریکا و ری یونگ هو، وزیر خارجه کره شمالی نیز در آن شرکت نمایند. تورنتون گفته است که تیلرسون برنامه ای برای ملاقات با ری یون هو ندارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 156

به "آمریکا به دنبال تعلیق عضویت کره شمالی در مجمع منطقه ای آسه ان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا به دنبال تعلیق عضویت کره شمالی در مجمع منطقه ای آسه ان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید