آمار حریف امروز پرسپولیس؛ مس بیرون خانه طلاست! خبرنگاران

به گزارش بازی های فکری، مس رفسنجان امروز در حالی مقابل پرسپولیس به میدان می رود که آمار جالبی را در بازی های خارج از خانه خود به ثبت رسانده است.

آمار حریف امروز پرسپولیس؛ مس بیرون خانه طلاست! خبرنگاران

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، هر چند سرمربی مسی ها معتقد است که آن ها برای بقا در لیگ کوشش می نمایند و برای سال های آینده رویاپردازی های بزرگی را در سر دارند، اما انگار شاگردان ربیعی به دنبال شگفتی سازی در اولین تجربه لیگ رجحان شان هستند، این مسئله را می توان با نگاهی به فرایند و آمار مس در هفته های گذشته دریافت، چرا که آن ها پس از گذراندن روز های پرتلاطم ابتدایی حضور در لیگ و ناکامی در کسب پیروزی، حالا به تیمی شکست ناپذیر بدل شده اند.

شاگردان محمد ربیعی که هفته گذشته و در آخرین بازی خارج از خانه خود پیروز به شکست شهرخودرو و یاران مهدی رحمتی شده بودند با آمار ویژه ای که در در بازی های خارج از خانه به دست آورده اند برای جدال برابر پرسپولیس آماده می گردد.

مس رفسنجان تا به امروز 7 بازی خارج از خانه را در لیگ برتر پشت سر گذاشته که نتایج آن 3 پیروزی، 3 تساوی و 1 باخت بوده است، آمار جالب این تیم در بازی های خارج از خانه نشان دهنده این است که این تیم در خارج از رفسنجان حریف ساده و دست پا بسته ای برای میزبان های خود نیست و پرسپولیس نباید حریف خود را دست کم بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 864

به "آمار حریف امروز پرسپولیس؛ مس بیرون خانه طلاست! خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار حریف امروز پرسپولیس؛ مس بیرون خانه طلاست! خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید