آمادگی 50 تیم حفاظت فردی برای خدمت رسانی به مبتلایان به کووید 19

به گزارش بازی های فکری، رئیس سازمان اورژانس کشور از آمادگی 50 تیم حفاظت فردی برای خدمت رسانی به مبتلایان به کووید 19 اطلاع داد.

آمادگی 50 تیم حفاظت فردی برای خدمت رسانی به مبتلایان به کووید 19

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور، در مورد اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا جدید، گفت: سازمان اورژانس کشور تیم های عملیات ویژه خود را در قالب 50 تیم تخصصی با تجهیزات ویژه جهت پیشگیری این ویروس در حالت آماده باش قرار داده است. این تیم های عملیاتی به محض اعزام به محل، پس از مشاهده افراد مبتلا به کرونا ویروس نسبت به ضد عفونی فرد اقدام نموده و سریع او را به مراکز درمانی که برای این منظور اختصاص داده شده است، منتقل می نمایند.

وی اضافه کرد: تمام اعضای تیم عملیات حفاظت ویژه اورژانس، از تجهیزات پیشرفته استفاده می نمایند که این هم برای محافظت فردی خودشان و هم برای مراقبت جامعه از تکثیر ویروس کرونا برنامه ریزی شده است. هر فردی که مشکوک به ویروس کرونا باشد و تیم حفاظت فردی در فرایند امدادرسانی به ایشان قرار گرفته باشد، اعضای خانواده وی نیز به مراکز درمانی منتقل می گردد و تحت آزمایش های مربوطه قرار می گیرند.

رئیس سازمان اورژانس ضمن تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی، اظهار داشت: در هر استان بیمارستان هایی برای پذیرش افراد مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا اختصاص داده شده است که به صورت کامل آماده خدمت رسانی می باشد.

کولیوند عنوان نمود: 80 درصد از مبتلایان به ویروس کرونا به صورت سرپایی درمان می شوند و 20 درصد ممکن است که احتیاج به انتقال به مراکز درمانی داشته باشند. تمام آمبولانس های خصوصی که در برای انتقال بیماران مشکوک به کرونا فعالیت می کردند، فعالیت هایشان محدود و بعضا قطع شد و خدمت رسانی صرفا به وسیله تیم های معین شده امدادرسانی صورت می گیرد.

رئیس سازمان اورژانس کشور تاکید نمود: برای اطلاع رسانی و پاسخ دهی به مردم عزیز در مورد ویروس کرونا، شماره تلفن 190 در دسترس است و مهم است که از شماره 115 استفاده نگردد. چرا که اورژانس کشور همچنان امدادرسانی به احتیاجمندان را مانند گذشته انجام می دهد و تماس در مورد کرونا با شماره 115 موجب کندشدن خدمت رسانی خواهد شد و هر شخصی در مورد ویروس کرونا احتیاج به هدایت یا امدادرسانی دارد می تواند با شماره 190 تماس بگیرد.

کولیوند در انتها با بیان این مطلب که مردم اطلاعات موثق را به وسیله رسانه های معتبر کشور دریافت نمایند و به مطالب بدون پشتوانه علمی در فضای مجازی توجه ننمایند، ادامه داد: شست وشوی مرتب و مکرر دست ها 20 تا 30 ثانیه با مایع دستشویی می تواند تکثیر بیماری کرونا را در کشور کاهش دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 167

به "آمادگی 50 تیم حفاظت فردی برای خدمت رسانی به مبتلایان به کووید 19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی 50 تیم حفاظت فردی برای خدمت رسانی به مبتلایان به کووید 19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید